ارتباط با ما

آدرس کارخانه

کرج، محمدشهر، خیابان ثناجو، پلاک 25

شماره تماس ما

09124678730 - 02636301966

ایمیل ما

[email protected]

ساعات کاری

شنبه - چهارشنبه: 07:30 صبح تا 16:30
پنجشنبه یک هفته در میان

آدرس نمایشگاه

تهران، احمد آباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، مجتمع فیورکس، طبقه دوم، راینو ایران

شماره تماس ما

09123001139 - 02128422580

ایمیل ما

[email protected]

ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه : 09:00 صبح تا 18:00

نمایشگاه مرکزی راینو ایران - فیورکس

تهران، احمد آباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، مجتمع فیورکس، طبقه دوم، راینو ایران

میز جلو مبلی ریمان

شهرک بهسازی صنایع چوب ایران ، در احمد آباد مستوفی واقع شده که توسط شرکت بهسازی صنایع چوب ایران و با اقتباس از :

 ( Pacific Design Center ) در ایالت کالیفورنیا آمریکا بنا شده. 

نزدیک بودن این شهرک به شبکه بزرگراهی و همچنین نزدیکی به فرودگاه های مهر آباد و امام خمینی و پیام، موجب شده تا این شهرک به مکانی مناسب برای بازدید مسافران ایرانی و خارجی تبدیل شود . 

همچنین از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه که برای استفاده بازدید کننده ها در نظر گرفته شده، میتوان به هتل، رستوران، زمین تنیس، سالن های ورزشی و سالن اجتماعات مجهز اشاره کرد.

این شهرک صنعتی، بر خلاف اکثر شهرک های صنعتی، طبیعتی زیبا و فضای بسیار دلنشینی دارد که بسیاری از کارخانه های بزرگ مرتبط با چوب و مبلمان در این شهرک واقع شده اند. 

در میان این کارخانه ها، در این شهرک، نمایشگاه مدرن و بزرگی به نام نمایشگاه دائمی فیورکس قرار دارد. در فیورکس شرکت های مختلف و بزرگی محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

از این رو راینو ایران، در نمایشگاه دائمی فیورکس تمامی محصولات خود را برای بازدید عموم قرار داده و تمام مردم میتوانند تمام روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به صورت حضوری از نمایشگاه دیدن کنند. 

همچنین شما میتوانید تا با شماره تلفن 09123001139 برای کسب اطلاعت بیشتر در ارتباط با نمایندگی راینو ایران در نمایشگاه دائمی فیورکس تماس بگیرید.

نمایشگاه فیورکس راینو ایران
آدرس کارخانه

تهران، احمد آباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، مجتمع فیورکس، طبقه دوم، راینو ایران

ست برانکا سینگل و رست

کارخانه شرکت راینو ایران از بخش های مختلفی تشکیل شده است و با حدود 40 نفر پرسنل اداره میشود تا محصولی با کیفیت و زیبا را با بهترین متریال و خلاقیتی مثال زدنی برای شما طراحی و تهیه کند. 

خط تولید شرکت راینو ایران در بخش های مختلف همواره میکوشد تا با بالا ترین کیفیت به صورت بسیار دقیق تمام قطعات و متریال را آماده کند و با بکارگیری کادری مجرب، محصولی با کیفیت را به دست شما عزیزان برساند.

در تمام این مسیر کارشناسان کنترل کیفی شرکت بر ساخت محصولات نظارت کامل دارند تا محصولات دقیقا با همان استراکچر و رنگ های استاندارد به دست مشتریان برسند.

در نهایت بخش بسته بندی، این محصولات را به شکلی کاملا متفاوت نسبت به شرکت های مبلمان بسته بندی کرده و تگ و کیو آر کد هر محصول را روی محصول قرار میدهند.

در نهایت این محصولات برای شما عزیزان به هرجای ایران عزیز که باشید ارسال میشوند تا شما با رضایت قلبی و خیالی آسوده، سال ها از این محصولات استفاده کنید.

امیدواریم همواره حال خوب و رضایت شما، پشتیبان ما در این مسیری که در آن گام نهادیم باشد. امید که با رضایت قلبی، سالیان سال از محصولی که تلفیقی از احساس و هنر ماست استفاده کنید. این باعث افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

مبل راحتی کرنل

راینو ایران، خردی پیشرو در تولید محصولات خلاقیت محور با روند تولید متفاوت در صنعت نورپردازی و مبلمان. 

محصولات راینو ایران با طراحی منحصر بفرد و رعایت اصول ارگونومی توسعه داده شده اند.

راینو ایران ، فیورکس

ارسال پیام

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top