درباره ما

زیبایی ، به زندگی شادی میبخشد

0
محصول فروخته شده
0
کارمند
0 +
محصول
0
فروشگاه

اینجا رای نو ایران است.شرکتی که بر پایه ی خلاقیت و نوآوری بنا شده تا بهترین ها را برای شما خلق کند. از سال 1396 کار خود را با تولید چراغ (لایتینگ) در یک کارگاه کوچک شروع کردیم، سپس با ورود به عرصه ی طراحی مبلمان، سعی بر آن داشتیم که با بهبود طراحی ها و استفاده از روش مدرن تر برای تولید مبلمان راحتی و خانگی در عین زیبایی، حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاوریم. 

هم اکنون نیز در کارخانه ی رای نو ایران با بیش از 25 محصول اعم از لایتینگ، مبلمان، دکوراسیون داخلی و خارجی همچنان عقیده داریم که مسیر پیشرفت و بهبود استمرار دارد.

رای نو ایران همواره طراحی با رویکرد حسی و بیونیک را در پیش گرفته و سعی بر این دارد که با طرح و ایده های خود چیزی را خلق کند که علاوه بر کاربرد آن، زیبایی را در خود جای دهد و حس خوب و مثبتی به کاربر القا کند.

بیونیک یعنی الهام از طبیعت. بیونیک یعنی الهام از تمامی جانداران، گیاهان، حوادث طبیعی و… و گاهی فرم آنها. به شکلی ساده تر، هر آن چیز که انسان در به وجود آمدن آن نقشی نداشته باشد و ساخته ی دست بشر نیست.

علت آن که ما از طبیعت الهام گرفته ایم این است که، طبیعت خواه و ناخواه ساختارهایی که با خود هم سو نباشد را حذف میکند. چه بسا بهتر است برای ساختاری پایدار و ماندگار و ایجاد ارتباط بصری با کاربر از طبیعت الهام بگیریم و طبیعت را الگوی طراحی خود قرار دهیم.

عقیده داریم همواره از بهترین و مرغوب ترین نوع اجناس استفاده کنیم تا علاوه بر بالا بردن کیفیت، دوام محصول هم برای سال های متوالی حفظ شود.

انتخاب اسم رای نو یک ایهام خلاقانه است. رای نو به معنای خرد نو در زبان پارسیست چرا که همواره در تلاشیم رویکردمان در تولید مصنوعات همراه با ایجاد تحول در تولید و آن صنعت باشد و اما راینو (Rhino) در زبان انگلیسی به معنی کرگدن است. کرگدن حیوانی کمیاب، نیرومند و گرانبهاست.

شرکت رای نو ایران همواره میکوشد تا با اتکا بر خلاقیت نیروی متخصص خود و با به کار گیری متریال درجه یک و همچنین ظرافت مثال زدنی در محصولات خود ، این محصولات را نه تنها در کشور عزیزمان ایران ، بلکه به اقصی نقاط دنیا معرفی کند. 

تیم جوان و خلاق و با انگیزه ی ایرانی که در شرکت رای نو ایران گرد هم آمدند ، همگی شبانه روز میکوشند تا با طرحی نو و اصلاح الگو های قبلی همواره به پیشرفت خود در ساخت محصولات خلاقانه چوبی ادامه دهند و این بزرگ ترین افتخار ماست که محصولاتی که با ذوق و انگیزه فراوان طراحی کردیم ، مهمان خانه هایتان باشد. 

راینو ایران ، فیورکس
عکس نمایشگاه فیورکس رای نو ایران

ارائه ی کیفیت در عین زیبایی

سعی داریم ضمن خریدی آسان از درگاه اینترنتی رای نو لذت از کیفیت و زیبایی را در کنار با ارائه ی خدمات پس از فروش و گارانتی محصول شیرین تر کنیم.

تمامی محصولات شرکت رای نو ایران با بهترین متریال ممکن و با رعایت استاندارد های لازم توسط کادری مجرب طراحی و ساخته شدند تا شما مشتری عزیز با خیالی راحت از محصولات رای نو ایران استفاده کنید.

ارتباط ما و شما با خرید محصول تمام نمی‌شود. در واقع خرید محصول توسط شما ، ابتدای راهیست که باهم شروعش می‌کنیم. 

خریدی آسان

با ثبت نام در درگاه اینترنتی رای نو ایران، ضمن باخبر شدن از محصولات جدید، خریدی شیرین و آسان را تجربه کنید.

قیمت مناسب

سعی داریم با کاستن میزان حاشیه سود ضمن ارائه ی کیفیت مرغوب با استفاده از بهترین اجناس و چوب وارداتی، قیمتی کاملا رغابتی در بازار دکوراسیون و مبلمان داشته باشیم.

رصد لحظه به لحظه

پس از خرید اینترنتی و ثبت سفارش، قادر خواهید بود در هر لحظه در پنل کاربری خود از روند تولید و تحویل سفارشتان با خبر شوید. به علاوه تغییر وضعیت در سفارش به صورت پیامک برایتان ارسال می شود.

تحویل 7 روزه در مقصد

با خرید از سایت رای نو ایران ضمن لذت از تجربه ی شیرین خرید اینترنتی تحویل سفارشتان در آدرس ثبت شده خواهد بود.

ست میز عسلی ریمان
تضمین

ضمن ارائه ی بهترین کیفیت، بهترین قیمت را تضمین میکنیم. بعد از خرید، چنانچه به هر علتی از خرید خود منصرف شدید، تضمین ضمانت مرجوعی و بازگشت کامل وجه به شما را داریم.

خدمات پس از فروش

با ثبت سریال محصول در سایت رای نو، از 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همچنین هر محصول شامل 1 سال گارانتی بی قید و شرط است.

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top