برل ریمان Reimann Barrel کد 34

16,000,000 تومان

 

نام انگلیسی Reimann Barrel
سایر توضیحات  پنج تنوع برای رنگ بدنه
وزن 0 کیلوگرم
وزن قابل تحمل 0 کیلوگرم
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
جنس بدنه چوب چند لایی روسی
ویژگی رنگ سیلر، کیلر و پلی استر مقاوم در برابر رطوبت

میز برل ریمان شامل سه طبقه هست که در دو طبقه پایین آن جای قرار گرفت بطری است که در هر طبقه ی آن جای قرار گرفتن سه بطری و طبقه ای اضافه برای شات و لیوان و مابقی اجسام در نظر گرفته شده است، زیر صفحه هم به گونه ایی طراحی شده که سه لاین جایگاه گیلاس دارد.
میز بار وسیله ایی زیبا و کاربردی برای دکوراسیون هست که میتونی هنگامی که مهمون داری نوشیدنی های رو، روی میز بار بچینی و پذیرایی خوبی داشته باشی.

میز برل ریمان برای کسایی که دنبال محصول خاصت و متفاوت برای دکوراسیون هستن انتخاب خوبیه طراحی این محصول کاملا با رعایت اصول ارگونومیک هست.

چیزایی که نیاز بدونی؟

جدول مشخصات فنی
مواد اولیه
اتصالات
مراحل ساخت و رنگکاری
بسته بندی
شرایط گارانتی میز برل ریمان
مزایایی میز برل ریمان

برل ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

مواد اولیه

یکی از گزینه های مهم در هنگام خرید محصول، متریال محصول هست. که شرکت راینو ایران با استفاده از بهترین متریال درجه یک بهترین و با کیفیت ترین محصولات رو برای تون ارائه میده.
چوب محصولات شرکت راینو ایران از جمله میز برل ریمان تماما وارداتی از شرکت روسیه تولید کننده ی تخته چند لایی و جنس چوب آن افرا هست. چوب های چند لایه نسبت به چوب های خام، خواص مکانیکی مقاوم تری دارن و در مقابل تنش های رطوبتی دچار ترک خوردگی، تاب خوردگی یا تغییرات ابعادی نمیشن، چوب ها پس از ورود به شرکت توسط دستگاه های CNC که دقت بسیار بالایی دارن برش میخورن و شکل میگیرن و سپس به بخش مونتاژ انتقال داده میشه.
تخته چند لایی
تخته چندلایی

در واقعه مهمترین کاری که برای کیفیت محصولاتمون انجام میدیم استفاده از مواد درجه یک هست که با وسواس و حساسیت خاصی مواد اولیه تولیدات محصولاتمون رو انتخاب میکنیم.

اتصالات

راینو ایران برای ایجاد اتصالی مطمئن و ایمن دست به طراحی اتصال اختصاصی رایفیکس زدن. در بخش مونتاژ قطعات محصول توسط اتصالات اختصاصی که ابتکار طراحان شرکت هست مونتاژ میشه، در اتصالات رایفیکس از هیچگونه میخ، پیچ و مهره ای استفاده نمیشه. این اتصال باعث می‌شه محصولات راینو ایران بدون کوچکترین تغییری سال های سال مثل روز اول قابل استفاده باشه.

اتصالات رایفیکس
اتصالات رایفیکس

مراحل ساخت و رنگکاری

پس از مونتاژ و قبل از اینکه که محصول به بخش رنگ برده بشه، تمام لبه و گوشه های تیز محصول و چوب سوهان و سمباده زده میشه، بعد برای پوشاندن درزها و شکاف ها به اون بتونه زده و چوب سمباده کشیده میشه ( این کار 2 بار تکرار میشه )پس از اون با سمباده ای با ضریب سختی کمتر تموم قسمت ها سمباده میخورن که باعث میشه سطح کار نرم و سیقلی بشه و برای رفتن به اتاق رنگ آماده بشه.

در ابتدا روی سطح چوب آستر زده میشه که رنگ چوب رو نشان میده اگر لازم بود کار دوباره بتونه و سمباده زده بشه. پس از آستر روی کار سیلر ( نوعی پرایمر است برای اینکه رنگ با قدرت و کیفیت بهتری به سطح بچسبه و قابلیت آبندی و یکپارچه کردن سطح رو بر عهده داره ) زده میشه و پس از اون بار دیگر کار بتونه کاری و سمباده زده میشه، سپس پس از سیلر و بتونه و سمباده کاری به چوب رنگ زده میشه.

برل ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

رنگبندی ها شامل : خود رنگ، گردویی، قهوه ای تیره، مشکی موج نما و طوسی موج نما هست. پس از رنگ سطح محصول و چوب شاپان ( به منظور یکنواخت کردن رنگ آستر و رنگ اولیه ) زده میشه. بعد از شاپان زدن و در آخرین مرحله به کار کیلر زده میشه این کار 2 تا 3 بار تکرار میشه.

بسته بندی

بعد از بخش رنگ محصول به بخش بسته بندی انتقال داده میشه. کناره های کار و جاهایی که احتمال خسارت به اون ها در هنگام تحویل بار بیشتره توسط ضربه گیر های رولی پوشانده میشه و در انتها کل کار با ضربه گیرهای پفکی دور تا دور پوشانده میشه؛
در آخر محصول درون کاورهای شیک بسته بندی انحصاری شرکت که ضد UV و کاملا ضد آب هستن قرار داده میشه.

برای راحتی حمل و نقل دستگیره هایی بر روی آن دوخته شده و دارای زیپ برای راحتی آنباکسینگ قرار داده شده.

برل ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

شرایط گارانتی میز برل ریمان

همه ی محصولات رای نو ایران یک سال گارانتی دارن، تا اگر هر مشکلی برای محصول بوجود اومد کارخونه بدونه دریافت هیچ هزینه ای محصولتونو تعمییر کنه، گارانتی محصول از زمانی شروع میشه که تک محصول خورده بشه، و زمانی صورت میگیره که شماره بارکد محصول رو تو سایت ثبت کرده باشی.

مزایای میز برل ریمان

خیلی از افراد به دکوراسیون خونه هاشون اهمیت بسیاری می دهن و علاقه خاصی به وسایلی از قبیل میز بار دارن. اولین چیزی که درباره میز بار باید در نظر داشته باشی این که میز بار را کجا قرار بدید. اهمیت دادن به چیدمان خونه باعث میشه حس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشی. طراحی و ساخت میز بار نیاز به حساسیت و ایده های خاصت تر و جزئیات بیشتری نسبت به طراحی میز ناهار خوری و میز تلوزیون داره.
برل ریمان به دلیل اینکه فضای کمتری اشغال می کند میتونه انتخاب مناسبی برای منازلی با متراژ کم باشه و یا اگر فضای کافی دارید میتونی میز بار ریمان انتخاب کنی طراحان علاوه برطراحی میز بار 2 صندلی هم برای میز بار و برل ریمان طراحی کردن صندلی برانکا کانتر پراپ و صندلی برانکا کانتر.  

برل ریمان ،برانکا کانتر
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

1  استفاده از تخته چند لایی ضد آب و چوب وارداتی افر
2  تنوع در انتخاب رنگ چوب در 5 رنگ
3  اتصالات رایفیکس (بدون استفاده از هیچ گونه پیچ و مهره ای)
4  بسته بندی محصول (با استفاده ازضربه گیر های پفکی قسمت هایی که امکان دارد ضربه ببیند )
5   بار کد مخصوص هر محصول (شامل مشخصات محصول و مشخصات خریدار)
6  یک سال ضمانت محصول

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
برای دیدن دیگر محصولات ما از فروشگاه ما دیدن نمایید.

 

 

 

 

رنگ چوب

عسلی W01, خود رنگ W02, طوسی موج نما W03, گردوئی W04, قهوه ای تیره W06, مشکی موج نما W09

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برل ریمان Reimann Barrel کد 34”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top