میز بار ریمان Reimann Bar کد 07

31,300,000 تومان

نام انگلیسی Reimann Bar
سایر توضیحات پنج تنوع برای رنگ بدنه
وزن 0 کیلوگرم
وزن قابل تحمل 0 کیلوگرم
عرض 200 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
قابل استفاده برای 4 نفر
جنس بدنه چوب چند لایی روسی
ویژگی رنگ سیلر، کیلر و پلی استر مقاوم در برابر رطوبت

میز بار ریمان با طراحی زیبا و امکانات بی نظیر اون از پرفروش ترین کارهای شرکت راینو ایران هست.
دارای 6 جای بطری ، 3 لاین جای قرارگیری گیلاس و طبقه ای اضافه برای شات ، لیوان ها یا هر نوع اجسام دیگه . قسمتی از بار که طراحی اون مانند بشکه هست میتونه به تنهایی حول محور y، 360 درجه چرخش داشته باشه و اونو با توجه به کارکرد شخصی چرخوند و استفاده کرد.
کمی بالاتر روی اون صفحه ای چوبی ( در بخش توضیحات چوب به ویژگی های چوب میپردازیم ) قرار گرفته که ظرفیت اون در هنگام نشستن کنار بار 4 نفره هستش . صفحه نیز مانند قسمت بشکه ای شکل بار میتوند حول محور y ، 360 درجه دوران داشته باشه .

در طراحی بیونیک میز بار ریمان و برل ریمان، گروه طراحان شرکت راینو ایران با توجه به ارگونومی بومی کشور، تمام اصول طراحی را رعایت کردن.

 

چیزایی که نیاز بدونی درمورد میز بار ریمان؟

جدول مشخصات فنی
مواد اولیه
اتصالات
مراحل ساخت میز بار ریمان
بسته بندی
شرایط گارانتی
مزایایی میز بار محصول

میز بار ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

 

مواد اولیه

چوب محصولات شرکت راینو ایران از جمله میز بار ریمان و برل ریمان تماما وارداتی از شرکت روسیه تولید کننده ی تخته چند لایی و جنس چوب افرا هست.
چوب های چند لایه نسبت به چوب های خام، خواص مکانیکی مقاوم تری دارن و در مقابل تنش های رطوبتی دچار ترک خوردگی، تاب خوردگی یا تغییرات ابعادی نمیشن، چوب ها پس از ورود به شرکت توسط دستگاه های CNC که دقت بسیار بالایی دارن برش میخورن و شکل میگیرن و سپس به بخش مونتاژ انتقال داده میشن.

تخته چند لایی
تخته چند لایی

اتصالات

در بخش مونتاژ قطعات محصول توسط اتصالی اختصاصی که ایده ی کاملا نو و جدید و ابتکار گروه راینو ایران هست ؛ به نام رایفیکس ( Rhifix ) مونتاژ میشن . اتصالات رایفیکس باعث میشه محصولات رای نو ایران بدون کوچک ترین تغییری سال های سال مثل روز اول باقی بمونه .
رایفیکس نوعی اتصال فاق و زبانه چوبی هست که با روش برش روبوتیک در هنگام تولید قطعات ایجاد میشه و در این اتصال از هیچ گونه میخ ، پیچ و مهره ای استفاده نمیشه .

مراحل ساخت میز بار ریمان

پس از مونتاژ و قبل از اینکه که محصول به بخش رنگ برده بشه ، تمام لبه و گوشه های تیز محصول و چوب سوهان و سمباده زده میشه ، بعد برای پوشاندن درزها و شکاف ها به اون بتونه زده و چوب سمباده کشیده میشه ( این کار 2 بار تکرار میشه ) پس از اون با سمباده ای با ضریب سختی کمتر تموم قسمت ها سمباده میخورن که باعث میشه سطح کار نرم و سیقلی بشه و برای رفتن به اتاق رنگ آماده بشه.
میز بار ریمان
میز بار ریمان

در ابتدا روی سطح چوب آستر زده میشه که رنگ چوب رو نشان میده اگر لازم بود کار دوباره بتونه و سمباده زده بشه.
پس از آستر روی کار سیلر ( نوعی پرایمر است برای اینکه رنگ با قدرت و کیفیت بهتری به سطح بچسبه و قابلیت آبندی و یکپارچه کردن سطح رو بر عهده داره ) زده میشه و پس از اون بار دیگر کار بتونه کاری و سمباده زده میشه، سپس پس از سیلر و بتونه و سمباده کاری به چوب رنگ زده میشه؛
رنگبندی ها شامل : خود رنگ، گردویی، قهوه ای تیره، مشکی موج نما و طوسی موج نما هست. پس از رنگ سطح محصول و چوب شاپان ( به منظور یکنواخت کردن رنگ آستر و رنگ اولیه ) زده میشه. بعد از شاپان زدن و در آخرین مرحله به کار کیلر زده میشه این کار 2 تا 3 بار تکرار میشه.

 شاپان به منظور براق شدن و مقاوم شدن چوب زده میشه.

بسته بندی

بعد از بخش رنگ محصول به بخش بسته بندی انتقال داده میشه. کناره های کار و جاهایی که احتمال خسارت به اون ها در هنگام تحویل بار بیشتره توسط ضربه گیر های رولی پوشانده میشه و در انتها کل کار با ضربه گیرهای پفکی دور تا دور پوشانده میشه؛
در آخر محصول درون کاورهای شیک بسته بندی انحصاری شرکت که ضد UV و کاملا ضد آب هستن قرار داده میشه. برای راحتی حمل و نقل دستگیره هایی بر روی آن دوخته شده و دارای زیپ برای راحتی آنباکسینگ قرار داده شده.
شرایط گارانتی محصول

همه ی محصولات رای نو ایران یک سال گارانتی دارن، تا اگر هر مشکلی برای محصول بوجود اومد کارخونه بدونه دریافت هیچ هزینه ای محصولتونو تعمییر کنه، گارانتی محصول از زمانی شروع میشه که تگ محصول خورده بشه، و زمانی صورت میگیره که شماره بارکد محصول رو تو سایت ثبت کرده باشی.

میز بار ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )
تمامی محصولات شرکت رای نو ایران یک سال گارانتی دارن و اگر محصول مورد نظرتونو مستقیم به صورت آنلاین از کارخونه رای نو ایران سفارش بدید 5 سال خدمات پس از فروش دریافت میکنین.

مزایای میز بار ریمان

از مزایای این کار میشود به این نکته اشاره کرد؛
میتونی در مواقعی که از میز بار استفاده ای نداری اونو به کناره دیوار بچسبونی و در هنگام نیاز اونو از کنار دیوار به جلو بیاری و با توجه به موقعیت مکانی میز را بچرخونی و استفاده کنی.
از مزایای دیگر اون جدا شدن سریع و راحت صفحه چوبی به همراه پایه از بخش بشکه ای شکل در زمان جابه جایی و نقل مکان برای راحتی حمل میباشه.
گروه راینو ایران برای حق انتخاب بیشتر مشتری و در نظر گرفتن تمام سلایق؛ برل ریمان رو طراحی و تولید کرده. برای کسانی که احتیاجی به صفحه ی میز بار ندارن و یا متراژ فضا اجازه ی استفاده از میز بار ریمان رو به اون ها نمیده.
در برل ریمان هم مانند میز بار ریمان 6 جای بطری، 3 لاین جایگاه گیلاس و طبقه ای اضافه برای شات و لیوان و مابقی اجسام در نظر گرفته شده و برل به تنهایی میتواند حول محور y ، 360 درجه گردش داشته باشه.
روی برل یک صفحه به قطر خود بدنه ی برل در نظر گرفته شده که از اون میتونی به عنوان میز استفاده کنی.

میز بار ریمان شامل 2 نوع صندلی است که به خواسته و سلیقه ی مشتری قابل سفارش هست:

  1. برانکا کانتر ( بدون پشتی کمری )
  2. برانکا کانتر پراپ ( با پشتی کمری )
میز بار ریمان
( این عکس ها در خارج از کشور گرفته شده ، این دختر ها اهل کتاب هستند و محتوای تمامی بطری ها آب آلبالو می باشد! )

در برانکا کانتر مانند برانکا سینگل و رست از تشک های رولی برای راحتی بیشتر استفاده شده.
در مواقعی که استفاده از میز نداری میتونی برانکا کانتر را در زیر میز قرار بدی تا فضای بیشتری را اشغال نکنه.
از ارتفاع زمین تا صفحه میز، عرض میز بار ریمان و … تا تشک های رولی بکار رفته برای راحتی بیشتر در برانکا کانتر و کانتر پراپ.
برای دوام بیشتر یک لایه 3cm  اسفنج  35 kg ویژه، الیاف ویسکوز تشک هارا پوشانده تا علاوه بر راحتی با فرم بیونیک محصول مطابقت داشته باشه.
در پارچه مبلمان گروه رای نو ایران سعی شده از بهترین جنس پارچه و مرغوب مانند ملما استفاده بشه؛
ولی از مزایای دیگر، استفاده از هر نوع پارچه ی درخواستی و دلخواهی که مشتری سفارش بده. پارچه ی تشک های رولی برانکا کانتر به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستن.

          ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.
         برای دیدن دیگر محصولات ما از فروشگاه ما دیدن نمایید.

 

 

 

 

رنگ چوب

عسلی W01, خود رنگ W02, طوسی موج نما W03, گردوئی W04, قهوه ای تیره W06, مشکی موج نما W09

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میز بار ریمان Reimann Bar کد 07”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top