میز جلو مبلی ریمان Reimann F. Table کد 26

6,700,000 تومان

نام انگلیسی Reimann F. Table
سایر توضیحات پنج تنوع برای رنگ بدنه
وزن 0 کیلوگرم
وزن قابل تحمل 0 کیلوگرم
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
عمق 80 سانتی متر
جنس بدنه چوب چند لایی روسی
ویژگی رنگ سیلر، کیلر و پلی استر مقاوم در برابر رطوبت

میز جلو مبلی ریمان پذیرای شما پس از یک روز شلوغ کاری. اگر به دنبال میز جلو مبلی کم جا با طراحی متفاوت و زیبا میگردین میز جلو مبلی ریمان میتونه بهترین انتخاب براتون باشه. طراحی این محصولات کاملا با رعایت اصول ارگونومیک انجام شده. متریال اصلی همه ی محصولات از چوب چند لایی افرا روسی هست در ادامه بیشتر درباره جنس محصولاتمون توضیح دادیم.

میز جلو مبلی ریمان
میز جلو مبلی ریمان

میز جلو مبلی تأثیر بسیار زیادی در مبلمان و دکوراسیون خونه ها داره. یکی از وسایل اصلی و کاربردی در مبلمان حساب میشه با قرار دادن میز جلو مبلی در فضای خونه یا محیط کار میتونی دکوراسیون محیط رو کامل کنی. میز جلو مبلی تنوع زیادی داره از نظر طرح، رنگ و متریال ولی بهتر قبل از خرید میز جلو مبلی نکاتی رو در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال بهتر قبل از خرید ، سبک دکوراسیون و رنگ وسایل خونتون رو در نظر بگیرید و بعد طرح و رنگ مورد نظر رو انتخاب کنید.
برای ساخت میز جلو مبلی از متریال مختلفی استفاده میشه ولی بین انواع متریال موجود ، میز جلو مبلی چوبی طرفدار بیشتری داره. چون متریال چوب به راحتی میتونه با دیگر وسایل منزل هماهنگی داشته باشه و به فضا گرما و صمیمیت بده.
میز جلو مبلی چوبی وسیله ای هست که در هر محیطی لازمه، مخصوصا توی خونه ها ، برای پذیرایی از مهمون.

 

میز جلو مبلی ریمان
میز جلو مبلی ریمان

میز جلو مبلی ریمان در کنار ست برانکا که شامل مبل راحتی برانکا دبل، مبل راحتی برانکا سینگل و برانکا رست  

میز جلو مبلی مهمترین وسیله ایی است که در هر محیطی لازمه. مخصوصا در خونه، اونم مواقعی که برای چیدن وسایل پذیرایی برای مهمون به یه جای مناسب نیاز دارین. بعد از انتخاب میز جلو مبلی مناسب با فضاتون ، نوبت میرسه به انتخاب اکسسوری برای چیدمان روی میز. انتخاب سبک و نوع میز جلو مبلی بستگی به نوع سلیقه و دکور خونه داره اگر وسایل خونتون مدرن هست انتخاب میز جلومبلی ریمان رو به شما پیشنهاد میدیم.

در زیر میز جلو مبلی ریمان فضایی وجود داره تا وسایلی مثل کتاب و مجله هایی که اگه روی میز بمونه ، جا میگیره رو اونجا قرار بدین . حتی اگر ذوق زیادی به خرج بدین ، احتمالا میتونین چیزای مختلفی رو با توجه به فضای خونتون ، با میزتون ست کنین.

جنس بدنه میز جلو مبلی مبلی

طی چندین مرحله بررسی و ساخت از انواع چند لایی ها گروه کنترل کیفیت کارخونه به این نتیجه رسید که از چوب چند لایی افرای روسی برای تولید محصولات استفاده کنن. این چند لایی ها از درخت افرای روسی تهیه میشه که به صورت لایه لایه رو هم چسبونده میشن.

چوب چند لایی افرای روسی
چوب چند لایی افرای روسی

چسبوندن چوب ها به روی هم باعت میشه دوام و مقاوت چوب بیشتر بشه، چون چوب خام ممکنه گره داشته باشه ولی وقتی چندلایه چوب به صورت لایه ای بهم دیگه چسبونده بشه جنس محکم تری پیدا میکنه و مقاوم تر میشه. اکه دوست داری درباره چوب چندلایی بیشتر بدونی میتونی اینجا کیلیک کنی.

ساخت و تولید میز جلو مبلی

بعد از اینکه چوب ها توسط دستگاه cnc برش میخورن محصول منتاژ میشه و به بخش رنگ برده میشه در اینجا محصول رو سمباده میزنن تا تمام لبه و گوشه های تیز محصول از بین بره . بعد برای پوشوندن درز ها و شکاف ها محصول رو بَتونه میزنن و مجدد سمباده میزنن. این کارو 2 بار تکرار میکنن و بعد از اون با سمباده ضریب سختی کمتر تمام قسمت ها سمباده میخوره. این کار باعث میشه سطح کار نرم و سیقلی بشه و برای رنگ کردن آماده بشه.

 

میز جلو مبلی ریمان
میز جلو مبلی ریمان رنگ چوب گردویی

بعد از زیر سازی نوبت میرسه به رنگ در ابتدا روی سطح چوب آستر زده میشه که رنگ چوب رو نشون میده و اگه نیاز باشه باز هم سمباده زده میشه پس از آستر روی کار سیلر زده میشه نوعی پرایمره برای اینکه رنگ با قدرت و کیفیت بهتری به سطح بچسبه و قابلیت آب بندی و یکپارچه کردن سطح رو به عهده بگیره زده میشه.

بعد از اون، مجدد سمباده زده میشه و سپس سیلر و بَتونه و سمباده کاری انجام میشه و در نهایت محصول رو رنگ میکنن، بعد از رنگ کردن به چوب شاپان میزنن تا رنگ آستر و رنگ اولیه یکنواخت بشن. بعد از شاپان زدن در مرحله آخر به کار کیلر میزنن این کار 2 تا 3 بار تکرار میشه.

رنگبندی ها شامل : خود رنگ، گردویی، قهوه ای تیره، مشکی موج نما و طوسی موج نما هست.

 

بسته بندی و شرایط ارسال جلو مبلی ریمان

در قسمت بسته بندی قسمت هایی از محصول که امکان داره ضربه ببینه رو با ضربه گیرهای پفکی میپوشونن و بعد کل محصول رو با فوم پلی اتیلن کاور میکنن و داخل کاور هایی که شرکت طراحی کرده قرار میدن.  برای راحتی در هنگام حمل و نقل  روی دو طرف کاور دستگیره هایی دوخته شده و زیپ برای راحتی آنباکسینگ قرار داده شده.

شرایط گارانتی میز جلو مبلی ریمان

همونطور که گفته شده تمام محصولات راینو ایران دارای یک سال گارانتی هستن که اگر برای محصول مشکلی بوجود اومد بدون دریافت هیچ هزینه ای محصول رو تعمییر کنن، گارانتی محصول از زمانی شروع میشه که تگ محصول خورده بشه و زمانی صورت میگیره که بار کد محصول رو تو سایت ثبت کرده باشی.

 

میز جلو مبلی ریمان
میز جلو مبلی ریمان

مزایای میز جلو مبلی ریمان

1  استفاده از تخته چند لایی ضد آب و چوب وارداتی افر
2  تنوع در انتخاب رنگ چوب در 5 رنگ
3  اتصالات رایفیکس (بدون استفاده از هیچ گونه پیچ و مهره ای)
4  بسته بندی محصول (با استفاده ازضربه گیر های پفکی قسمت هایی که امکان دارد ضربه ببیند )
5   بار کد مخصوص هر محصول (شامل مشخصات محصول و مشخصات خریدار)
6  یک سال ضمانت محصول

چند نکته  مهم و قابل توجه قبل از خرید میز جلو مبلی

توجه به متراژ و فضای که میخواهید میز جلو مبلی بگیری
انتخاب رنگ میز جلو مبلی
توجه به ابعاد و اندازه ارتفاع میز جلو مبلی نسبت به مبلتون رو در نظر بگیرید
توجه به ارگونومیک بودن
کیفیت و ماندگاری میز جلو مبلی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

برای دیدن دیگر محصولات ما از فروشگاه  دیدن نمایید.

 

 

 

 

رنگ چوب

عسلی W01, خود رنگ W02, طوسی موج نما W03, گردوئی W04, قهوه ای تیره W06, مشکی موج نما W09

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میز جلو مبلی ریمان Reimann F. Table کد 26”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top