ثبت درخواست خدمات

قبل از هر گونه ثبت درخواست خدمات پس از فروش لطفا ضمن مطالعه ی بخش شرایط و ضوابط از قوانین کلی مجموعه در قبال محصول مشمول خدمات پس از فروش مطلع شوید. همچنین می توانید ضمن تماس با شماره تلفن 02128422580 یا شماره تلفن همراه مدیر فروش مجموعه 09124678730 از روش ثبت درخواست خدمات پس از فروش مطلع شوید.

نکات لازم در خصوص ثبت درخواست خدمات پس از فروش و یا گارانتی:
  • در نظر داشته باشیدهمه محصولات از دسته ی مبلمان رای نو ایران دارای یک سال گارانتی بدون قید و شرط هستند. چنانچه محصول در صورت استفاده درست از آن، دچار هر گونه ایرادی شود، رای نو ایران موظف است بدون دریافت هزینه محصول را از مشتری دریافت نموده و پس از انجام تعمیرات لازم به مشتری باز گرداند. این پروسه کاملا رایگان انجام می شود.
  • لازم به ذکر است که به جز دوخت، خرابی پارچه به هر دلیلی خارج از خدمات گارانتی محصول است.
  • دریافت خدمات گارانتی منوط به ثبت شماره بارکد در سایت است که در هنگام تحویل روی بسته بندی کالا آورده شده است. جهت ثبت گارانتی، پس از ثبت نام در سایت رای نو ایران از پنل کاربری به قیمت ثبت گارانتی محصول مراجعه نموده و شماره بارکد محصول را در قسمت مربوطه وارد و سپس ثبت نمایید.
  • گارانتی همه محصولات از دسته مبلمان از زمان اتمام بسته بندی آن محصول آغاز و تا یک سال پس از آن اعتبار دارد.
  • پس از ایجاد هر گونه نقص در کالا در طول مدت زمان گارانتی محصول ضمن ثبت در سایت یا تماس با کارشناس فروش و خدمات پس از فروش مجموعه و ارسال مستندات، هماهنگی های لازم جهت حمل به محل کارخانه، انجام تعمیرات لازم و سپس ارسال با شما صورت می گیرد.
  • جهت توضیحات بیشتر درباره محصول و شرایط گارانتی به دفترچه همراه با هر محصول مراجعه نمایید.
فرم ثبت خدمات پس از فروش و یا گارانتی محصول:

دلیل بازگشت وجه

Scroll to Top